tirsdag den 17. august 2010

Pakkekaos!!

Herhjemme har der været pakkekaos op til afgang. Til at starte med, skulle jeg bare pakke de klassiske 23 kg ned i min kæmpe kuffert. Meeen, dem der kender mig godt, ville vide, at jeg har lidt svært ved at begrænse mig, og jeg har derfor købt to stykker bagage, dvs jeg har 46 kilo at gøre godt med!
Det gjorde dog ikke pakningen nemmere, da der ikke var plads til alle tingene i al min bagage.
!!!!!
Heldigvis kunne en kyndig hånd, i form af min mor, ordne pakkekaos.
Derved ser min bagagesituation således ud:



46 kg + 10 kg. håndbagage






Mange ting!!!!!


De sidste par dage har ellers været hektiske og emotionelle! Der har været mange dejlige mennesker, familie og venner, jeg har skulle sige farvel til for en stund, hvilket selvfølgelig har været trist. Men et halvt år går jo hurtigt, og i dag kan man jo nemt få fat i hinanden via net, mobiler osv.
Nu skal jeg snart i seng, for at se om jeg kan få lidt søvn inden i morgen, (jeg kan ikke forestille mig, at jeg sover særlig meget dog...) og så være frisk til lang rejse og oplevelser i morgen.
Med andre ord: Jeg glæder mig

2 kommentarer:

  1. Ja, vi ønsker dig en rigtig god rejse med mange dejlige og spændende oplevelser.
    Knus mor

    SvarSlet
  2. Hej.

    Vi skal lige prøve om det virker. Vi snakkes ved.

    SvarSlet