torsdag den 2. september 2010

Billeder

Her er som lovet nogle billeder af hvad jeg laver:
Det her er meget indlysende stranden, det lækreste sted, når temperaturen er 40 grader +. Der er dog ikke så fyldt nu pga. ramadan










Den sidste dag på skolen, hvor nogle af eleverne opviste sang og dans, meget underholdende!! De sang hele tiden "Aisha" som originalt er lavet af Outlandish (dansk gruppe).









 Her er min elskede klasse











Og de andre lærere i min klasse..













Og til sidst det mest fantastiske sted jeg var i tirsdags, da jeg og en pige ved navn Kasia (en anden voluntør) kørte for langt med bussen, og landede i en forstad med en afsides strand med absolut ingen mennesker udover et par unge drenge der svømmede og et par fiskere. Der var for en gangs skyld lidt fredfyldt og stille og her spiste jeg morgenmad.
Udover det har jeg nu fået internet i huset, wuhuu. Det er godt nok lidt langsomt, og familiens kusine er meget interesseret i at bruge det hele tiden, meget langsomt, på facebook. Prisen var 400 Dh for 3 måneder og en uge (400 Dh = 280 kr), så det er ok rimeligt. Jeg deler det med en anden, så jeg har næsten ubegrænset adgang.
Bisous!

1 kommentar:

  1. Hej Ditte Marie.
    Dejlige billeder og ikke mindst det sidste af dem. Det blir sjovt at snakke på skype... det glæder jeg mig til.
    Her er det ikke 40 grader, og gad vide om efteråret ikke landede i eftermiddag, hvor det slog om fra dejligt solskinsvejr til regn og rusk og 12 - 13 grader.

    Jeg skal spille klubmesterskab i morgen og søndag, så tasken er pakket, jernene smurt og svinget sidder lige i skabet. Victory!!!

    Dit værelse er blevet hvidt nu.

    Kærlig hilsen

    far

    SvarSlet